Om even over te denken - Reisverslag uit Aumont-Aubrac, Frankrijk van hansvanholten - WaarBenJij.nu Om even over te denken - Reisverslag uit Aumont-Aubrac, Frankrijk van hansvanholten - WaarBenJij.nu

Om even over te denken

Door: webmaster

18 Mei 2009 | Frankrijk, Aumont-Aubrac

Onderweg vond ik een spreuk:

Het is niet de weg die zorgt voor moeilijkheden.
Het zijn de moeilijkheden die zorgen voor de goede weg.

't Is maar hoe je het bekijkt!

• 19 Mei 2009 - 12:59

Joachim:

Hoi Hans, sla je onderstaand adres op! Hier staan over 6 dagen je nieuwe schoenen op je te wachten onder de naam Hans Stam (post restante)

groeten Joachim

257, Rue du Président Wilson
    46000 Cahors, France

• 19 Mei 2009 - 17:20

Nicht Henny:

Is het dichten ook een verborgen talent van je? Mooi om voor dit soort dingen ook tijd te hebben!
    Geen zorgen voor de dag van morgen nietwaar? Wat valt er veel te denken!
    We blijven genieten van al je bijzondere belevenissen! Hans voor jou en iedereen die dit leest een nieuwtje:we hebben een huis in Deventer gekocht.De kogel is door de kerk!Duurt nog wel een 4 tal maanden. Opnieuw Hans wensen we je heel veel wandelplezier,mooie ontmoetingen met alle mensen die je tegen komt en zeker de mooie natuur waarvan De Schepper je steeds volop van laat genieten! Een stevige voetdruk van ons,J&H.H

• 21 Mei 2009 - 18:01

Ria En Jan:

Vandaag Hemelvaartsdag!
    Mooi weer-voor sommigen dauwtrappen met een vroege dienst o.l.v.ds.Siebe Roozenboom bij de kinderboerderij"Dondertman".Voor anderen een mooie fietstocht maken.Tijdens het fietsen kregen we steeds meer bewondering voor jou,die zonder fiets al zo'n eind op weg is naar z'n doel.Over een paar dagen hoop je letterlijk over te stappen naar jouw nieuwe jaar.We feliciteren je van harte hiermee en hopen jou in dit nieuwe jaar weer te zien.Sterkte,het ga je goed!
    Groeten van Ria en Jan Groenewegen

• 23 Mei 2009 - 12:25

Mie Van Schaeren:

Beste Hans

Via je berichten verneem ik dat het goed met je gaat. Dat is fijn zo. Proficiat dat je al zo ver geraakt ben. Ik dacht dat je in de loop van mei verjaart en daarom wens ik je alvast een heel fijne verjaardag toe. Ik zelf ben ongeveer een week van St. -Jean-Pied-de-Port verwijderd. De weken na Vezelay is het heel rustig geweest met het gezelschap van de medepelgrims. Ik kwam vnl. Franstaligen tegen en nen Franse babbel is dan ook niet zo simpel zoals je weet. Maar ik heb echt genoten van de natuur, de omgeving, de plaatstelijke bevolking. Heb je nog iets van Corry gehoord? Mijn mailadres: mieopstap@hotmail.com. Nog een allerbest vervolg van de reis en tot horen of ziens.
    Mie

• 23 Mei 2009 - 14:20

Karin Peters:

toch mooi om steeds te kijken hoe het met je gaat en hoe je het ervaart...

dacht je bent er onderhand wel maar las net dat je 1/3 deel erop had zitten...

naar mijn gevoel ben je al lang weg..

heel veel geluk, plezier, levenswijsheid en de kracht van God bij deze reis.

we blijven je volgen.

• 24 Mei 2009 - 13:37

Wim Wigger:

Hoi Hans,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een speciale dag van. Ik begrijp dat je als cadeau een paar nieuwe schoenen krijgt. Ik hoop dat ze je geen blaren bezorgen. Veel wandelplezier.

• 24 Mei 2009 - 17:23

Truus En Henk Beldma:

Hallo Hans
    Eerst nog gefeliciteerd met je verjaardag. Heel bijzonder om op zo'n tocht jarig te zijn.
    Veel sterkte en een goede reis verder.

• 24 Mei 2009 - 21:07

Anton:

Hoi Hans,
    We hebben het Beusebergs feest weer achter de rug en het is prima verlopen. Met deze dagen komen er extra veel Pieterpatters langs, de meesten lopen zuidwaarts. Ieder heeft z´n eigen verhaal, z´n egen reden. Voor het Beusebergs Nieuwsblad )beperkte oplage) heb ik al eens een aantal ``interviews`` afgenomen en je staat steeds weer hoeveel plezier en voldoening de lopers putten uit zelfs een tochtje van 1 dag. Wat moet het een geweldige ervaring zijn om maar liefst HONDERD keer zoveel te doen, te lopen, en vooral te beleven! Ik wens je een goede verjaardag toe!
    Even een korte vraag±
    Waar ben je nu?
    groeten Anton

• 25 Mei 2009 - 08:12

Jan & Anneke :

Lieve broer en zwager.
    We gaan je eerst even feliciteren met je verjaardag Hans maak er een mooi jaar van en geniet van deze wel heel byzondere verjaardag.
    Marieke en Jarno hebben een zoon gekregen op 21 mei en zijn naam is Jurriaan. Alles is prima en het is een prachtig mooi mannetje. Wat een wonder is het toch, ook wij zijn natuurlijk daar heel blij en dankbaar mee. Hans wat is het leuk om je zo te volgen,geniet er van maar ook heel veel sterkte met al die wandeldagen. Groeten, Jan & Anneke

• 25 Mei 2009 - 08:29

Leo En Jacqueline B:

Hallo Hans,

We volgen met veel interesse jouw reis en de bovenstaande spreuk spreekt ons erg aan.
    We gaan m meenemen in onze voorbereidingen voor de reis naar Santiago (Vanaf 21 december 2009).
    Heel veel succes verder en we volgen je!

• 25 Mei 2009 - 19:08

E & J:

Hoi pap,

heb je je nieuwe schoenen al?

zet 'm op! veel plezier!

x

• 25 Mei 2009 - 19:47

Bert En Riky:

hoi Hans, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We wensen je een gezond en mooi jaar toe, samen met Willy. Wel een bijzonder begin van een nieuw (levens)jaar.Geniet van je wandeling en van alles wat je op die mooie weg tegenkomt. Groetjes uit Almelo

• 26 Mei 2009 - 05:52

Dineke :

Hoi Hans
    Ge feliciteerd met je verjaardag ,dit is wel een bijzondere verjaardag zo
    een heb je nog niet gehad.We drinken er wel een borreltje op,en wandelen in gedachten met je mee.groeten van je zus Dineke

• 26 Mei 2009 - 07:15

André En Janneke:

Hoi Hans
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    We wensen je een fijne en bijzondere dag en drinken er vanavond een borreltje op.

Groetjes van ons.

• 26 Mei 2009 - 07:20

Anneke En Evert:

Lieve Hans, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat bijzonder omdat tijdens je reis te vieren! We wensen je een heel goed jaar toe en kijken weer uit naar een berichtje van je. Bon voyage!

• 26 Mei 2009 - 08:57

Adrie En Anja:

Hallo Hans,
    Gefeliciteerd met je verjaardag en heel veel wandelplezier met je kado. Succes en hoop dat je een leuke verjaardag zult hebben.

• 26 Mei 2009 - 09:33

Geert En Diny:

Hans van harte gefeliciteerd met je verjaardag en samen met Willy nog vele jaren.
    Wij wensen je nog veel wandel plezier.
    Groetjes van Geert en Diny

• 26 Mei 2009 - 11:04

Annita:

Hans,

Van harte gefeliciteerd.
    Veel wandelplezier. Geniet ervan.

Groetjes Annita

• 26 Mei 2009 - 11:13

Klaas En Loeba:

Hallo Hans.
    Mede namens Loeba en Maroesja, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Nu 61 jaren jong! Onze bewondering stijgt met het vorderen van je lang niet gemakkelijke wandeling. Hou vol en kom goed aan.
    De warme groeten uit Kurland.
    Klaas en Loeba

• 26 Mei 2009 - 14:17

Fenny Jansen:

Van Harte gefeliciteerd. Ik wens je veel plezier en nog meer wijze spreuken toe tijdens je tocht

• 26 Mei 2009 - 14:26

Truus En Gerrit:

Hallo Hans
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, nog fijne jaren, samen met Willy,kinderen en kleinkinderen.
    goede wandeltocht verder, en terug komen met een rugzak vol onvergetelijke herinneringen, Groetjes

• 26 Mei 2009 - 15:06

Bartha & Diederik:

Hoi Hans,

Ook wij wensen zoals velen, jou een nieuw goed jaar toe.
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog veel goede jaren samen met Willy en de kids.
    We volgen je met veel interesse op weg naar Santiago.Hans als je zin en tijd hebt kom morgen even langs voor een verjaardagsborrel.Zoniet dan hou je hem nog tegoed!
    Goede reis en hou je haaks

• 26 Mei 2009 - 15:16

Geertje En Gerrit:

Er is er een jarig hoera,hoera.......
    Ook van ons tweeën alle goeds toegewenst voor het komende jaar en natuurlijk voor de komende kilometers!

• 26 Mei 2009 - 16:16

Gert Kamphuis:

Hoi Hans,

Van harte proficiat met je verjaardag. Veel plezier. Geniet ervan.

Groetjes

• 26 Mei 2009 - 16:18

Erna Van Buiten:

Hallo Hans,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wel een hele bijzondere deze keer. Ik wens je nog vele gezonde jaren met Willy. De bloemen van de stichting houdt je te goed..
    Nog vele mooie kilometers gewenst

• 26 Mei 2009 - 16:52

Nicht Henny:

Hans,van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!We wensen je een heel"GOED" nieuwjaar toe samen met allen die je lief en dierbaar zijn! Ga je nog een gedenksteentje oprichten vandaag? Of een kaarsje branden? Maak er een mooie wandeldag van!!
    En...toi,toi,toi,Henny

• 26 Mei 2009 - 17:10

Anton:

Hans, Van harte gefeliciteerd!
    groet van Anton

• 26 Mei 2009 - 17:12

Gerard En Mieke:

Gefeliciteerd met je verjaardag. Loop je ergens in midden Frankrijk jarig te wezen, wat een ervaring!
    Ik vind een paar nieuwe schoenen wel een zeer toepasselijk cadeau.
    We reizen in gedachten met je mee en we zullen het er het komend Pinksterweekend regelmatig over praten.
    Groeten en een goede voortzetting van je reis>

• 26 Mei 2009 - 17:32

Diny En Johan:

hallo Hans hoe gaat het de schoenen reeds ontvangen?
    wij wensen je alvast een goede verjaardag voor morgen en verder een goede reis en behouden thuiskomst en tot ziens.

• 26 Mei 2009 - 18:15

Bennie En Ria:

Hallo Hans, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Veel plezier met je cadeau: een paar nieuwe schoenen. Daar zul je je einddoel wel mee halen! Zal best apart zijn om zo, al wandelend, je verjaardag te vieren.
    Groetjes uit Holten!

• 26 Mei 2009 - 19:37

Janny Beverdam:

Hallo Hans,
    Je zult wel opkijken dat je een berichtje van mij krijgt.
    Ik ben een week met Joke Müller naar de Ardennen geweest en zij vertelde me dat je deze voettocht maakt.
    GEWELDIG. Ik ben van plan om al je belevenissen te lezen. Het heeft me wel zoeken gekost om je site te vinden. Hans een heel goede en gezegende tijd toe gewenst.
    Janny Beverdam Enter

• 26 Mei 2009 - 19:50

Wim En Ypie:

Lieve Hans

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We hebben vanavond heel gezellig en lekker bij Willy gegeten en een glas wijn ter ere van je verjaardag gedronken. Jammer dat je er niet bij was. We wensen je een heel goed levensjaar toe waarin je mag genieten van wat er elke dag op je levenspad komt,bijzondere mensen, de mooie natuur, een inspirerende gedachte, een goed bed, nieuwe schoenen. We denken aan je, groeten Wim en Ypie

• 26 Mei 2009 - 19:54

Hannie En Gerrit:

Dagelijks klik ik even op "Hansvanholten" en amuseer me dan met jouw verhalen en de reacties van allerlei bekenden en familieleden. Het lijkt wel een familie-site! Ook namens Hannie en mij van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Komend weekend zitten we met alle "Stammen" in Haarlo. Dan zullen we er flink op toosten. Hannie en ik hebben erg veel bewondering voor je wandelprestaties. En met betrekking tot bovenstaande spreuk: jij lijkt duidelijk op de goede weg te zitten!
    Hans, het ga je goed. Groet, Gerrit

• 26 Mei 2009 - 20:57

Gerda En Wim:

Hallo Hans.
    We kunnen je gelukkig toch feliciteren met je verjaardag. We wensen je nog heel veel gezonde, gelukkige wandeljaren toe.
    We gaan er nu een borrel op drinken.
    We wensen je een hele voorspoedige verdere reid toe. Het gaat je vast en zeker lukken. Je komt waar je naar toe wilt.

• 27 Mei 2009 - 07:28

Corrie Lagerweij:

Ja, daar ben ik weer! Het schijnt niet te mogen. Ik heb nu twee weken gelopen en kreeg dezelfde klachten aan mijn andere enkel Dit moet eerst uitgezocht worden. Ik ga je weer helemaal volgen! Leuk ook iets van Mie te lezen op deze manier! Sterkte en succes!