Terug naar de Feldberg - Reisverslag uit Feldberg-Ort, Duitsland van hansvanholten - WaarBenJij.nu Terug naar de Feldberg - Reisverslag uit Feldberg-Ort, Duitsland van hansvanholten - WaarBenJij.nu

Terug naar de Feldberg

Door: Hans Stam

Blijf op de hoogte en volg

16 Augustus 2017 | Duitsland, Feldberg-Ort

Morgen, 17 augustus 2017, is het weer zo ver. Al voor 8.00 uur vertrek ik met de trein op weg naar de plek waar ik vorig jaar de reis moest afbreken. Achter in de middag hoop ik weer te zijn aangeland bij hotel Jägermatt, onderaan de piste van de Feldberg.
Vrijdag 18 augustus ga ik vandaar weer verder. Eerst drie dagen naar Bazel. Daarna door Zwitserland, naar het meer van Geneve, waar ik op de grote route van de Via Francigena kom die naar ROME loopt.
In totaal dit jaar zo ongeveer 700 km om af te leggen.
Ik ga zelf dit jaar nog niet tot Rome, maar tot ergens in de buurt van Milaan.
Vandaar reis ik weer naar huis en volgend jaar probeer ik deel III te gaan lopen van Milaan naar Rome.
Ik heb er veel zin in en ben benieuwd wat deze reis weer gaat brengen. Zo over ongeveer een maand hoop ik terug te zijn. Goot goan.

  • 16 Augustus 2017 - 22:29

    Anja Stam:

    Hoi Hans,
    Het klinkt simpel, maar het is wel ver lopen: 700 kilometer! Ik wens je hele mooie wandeldagen toe en hoop voor je dat het weer ook meewerkt. Veel succes!
    Groeten, Anja

  • 16 Augustus 2017 - 23:25

    Beckmann:

    Heel veel plezier Hans, maak er weer een mooi tocht van!

  • 16 Augustus 2017 - 23:25

    Beckmann:

    Heel veel plezier Hans, maak er weer een mooi tocht van!

  • 17 Augustus 2017 - 11:40

    Erna:

    Maak er een mooie tocht van Hans! Geniet van de omgeving en alle mooie overdenkingen.

  • 17 Augustus 2017 - 14:28

    Jan Rietberg:

    Onze pelgrim is weer onderweg. Ik hoop dat veel mooie dingen je pad zullen kruisen en op je pad met je meegaan.

  • 17 Augustus 2017 - 18:54

    Ria En Harry Heuvelmans:

    Hallo Hans: Wij wensen jou heel veel succes de komende weken!

    groet Ria en Harry Heuvelmans.

  • 18 Augustus 2017 - 09:51

    Janneke:

    Hoi Hans, heel veel succes en geniet er van.
    Groetjes van Andre en Janneke.

  • 02 September 2017 - 22:58

    Johan:

    Hoi Hans een fijne tocht geniet er van ik ga maandag naar Suriname veel succes en gezond weer thuis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Feldberg-Ort

Mijn grote reis

naar Santiago de Compostella

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2018

Nog een keer !!

06 September 2017

het gaat goed

16 Augustus 2017

Terug naar de Feldberg

25 April 2016

Tot zekere hoogte

18 April 2016

Daar ben ik weer

naar Santiago de Compostella

Actief sinds 26 Feb. 2009
Verslag gelezen: 638
Totaal aantal bezoekers 111577

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2018 - 18 September 2018

Naar ROME, deel III

16 Maart 2009 - 11 Juli 2009

Mijn grote reis

Landen bezocht: